پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204115
کارشناس مسائل سياسي گفت:
همه ما بايد مجهز و مقيد به منطق مستحکم انقلاب اسلامي باشيم
تاریخ انتشار : 1394/10/28
نمایش : 885
کارشناس مسائل سياسي گفت: بهترين راه مقابله با نفوذ فرهنگي، مجهز و مقيد بودن به منطق مستحکم انقلاب اسلامي است .
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيد موسي احمدي در خصوص وضعيت شناسي جريانات سياسي  و نفوذ و راهکار هاي مقابله با آن گفت : پروژه ي نفوذ از ابتداي انقلاب اسلامي از سوي دشمنان دنبال مي شده و در بعضي موارد هم ضربات جبران ناپذيري را به انقلاب وارد کرده است.

احمدي، افزود: خود پيروزي انقلاب اسلامي در واقع يک نفوذ ديرينه و طولاني مدت را در سطح کشور ما از بين برد؛ ولي از بين بردن آن نفوذ به معني از بين رفتن شبکه هايي که در ارتباط با آن بودند، نبود. لذا ضربات جريان نفوذي در داخل بخش هاي مختلف نظام از ابتداي انقلاب تا کنون خسارت هايي را به ما وارد کرده است.

وي ادامه داد: در يک نگاه کلان به پروژه‌ي نفوذ، ما بايد توجه داشته باشيم که در حال حاضر روش نفوذ دشمن از نظر شکلي دچار تغيير شده است.

وي تأکيد کرد: قبلاً بخش زيادي از نفوذ از جهت امنيتي، نظامي و شايد سياسي صورت مي‌گرفت و اين مقدمه اي براي نفوذ در بخش هاي ديگر از جمله بخش هاي اقتصادي، فرهنگي و غيره بود؛ اما در شکل جديد تحرکات استکباري، نفوذ از طريق علوم انساني را شاهد هستيم. به اين معنا که غرب سعي دارد باورها و نوع نگاهش به جهان هستي، به انسان و به جامعه را به ساير جوامع تحميل کند.

اين کارشناس مسايل سياسي، خاطر نشان کرد: نفوذ فرهنگي خطرناکترين نوع نفوذي است که مي تواند به فروپاشي انقلاب هاي اصيل منجر مي شود. دليل خطرناک بودن اين نوع نفوذ هم اين است که در نفوذ فرهنگي آن کشور و مردمي که مورد تهاجم واقع مي شوند و نفوذ در آنها صورت مي گيرد، مهاجم را دشمن فرض نمي کنند و حتي معتقدند که مهاجمين براي نجات ملت مورد تهاجم آمده اند که اين بدترين نوع وابستگي و بدترين نوع سلطه پذيري است.

وي بهترين راه مقابله با نفوذ فرهنگي را مجهز و مقيد بودن به منطق مستحکم انقلاب اسلامي دانست و در ادامه به سؤالات حاضران پاسخ داد.
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html